شروع کسب و کار وندینگ

شروع کسب و کار وندینگ

برای شروع کردن تجارت دستگاه فروش خودکار (وندینگ) ۴ مرحله  کلی وجود دارد که به توضیح آنها میپردازیم:

گام اول

اولین گام مشخص کردن چرا میباشد که به چه دلیل تجارت دستگاه فروش خودکار (وندینگ) را میخواهید شروع کنید!

شاید شما با کمی تحقیق متوجه شده اید که از ۴۲ میلیارد دلار صنعت وندینگ سهمی ببرید. یا شاید بدلیل آنکه تجارتی که دردسرهای صورتحسابی و به اصطلاح کاغذ بازی کمتری نسبت به بقیه تجارتها دارد. و یا اینکه میتوانید هر وقت خواستید محل کار خود را ترک کنید.

قبل از اینکه مسیر اشتباه خود را ادامه دهید، واقعا مهم است که بدانید چرا می خواهید وارد صنعت وندینگ شوید. مسلما آخرین چیزی که شما میخواهید این است که ۵ سال وقت و پول خود را صرف کنید و بعد ناگهان توجه شوید که تصمیم اشتباهی گرفتید. چون با هدفهای بلند مدت شما سازگار نبوده است.

گام دوم

مرحله دوم باید شما بدانید چه نوع دستگاه فروش خودکار ( وندینگ ) را باید خریداری و مورد استفاده قرار دهید. بسیاری از شرکتهایی که در این زمینه در سطح دنیا کار میکنند دچار این اشتباه میشوند که قبل از آنکه محل مناسب دستگاه خود را مشخص کنند، اقدام به خرید مینمایند که با مشکل مواجه میشوند. پس قبل از خرید حتما باید مکان دستگاه ( وندینگ ) مشخص شده باشد تا بتوان بر اساس آن تصمیم به خرید نوع دستگاه ( وندینگ ) نمود.

گام سوم

باید بدانید چگونه آن مکانهایی که سودآوری بیشتری برای دستگاه فروش خودکار (وندینگ) شما دارد را بدست آورید. برای این منظور نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه شود:

مدیریت با کیفیت بالا، داشتن برنامه مدون، برخورد مناسب و استفاد از هنر کلام برای متقاعد کردن مشتریان، آمادگی برای رویارویی با مشکلات به جود آمده و … . 

شرکت آرکا سدید آماده است تا شما را در راه اندازی کسب و کار وندینگ خود یاری رساند. راهنمایی، تامین دستگاه، تامین مواد مصرفی و ساخت دستگاه فروش خودکار (وندینگ) خاص مورد نیاز خود را به ما بسپارید.

این مطلب توسط بخش تولید محتوای شرکت “آرکا سدید صنعت ایرانیان” تهیه شده است.

هر گونه کپی و برداشت از این متن تنها با رضایت کتبی شرکت آرکا سدید و ذکر منبع و درج لینک مطلب از سایت آرکا-سدید ممکن است.

وبلاگ مرتبط

ارسال دیدگاهآدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.