دستگاه وندینگ نو بخریم یا کارکرده

مقایسه وندینگ ماشین کارکرده و نو

دستگاه وندینگ نو بخریم یا کارکرده؟

بسیاری از افرادی که به تازگی میخواهند وارد کسب و کار وندینگ شوند، میپرسند که دستگاه نو بخرند یا اینکه با خرید دستگاه کارکرده از هزینه های شروع کار بکاهند؟

– جواب ما این است: از دستگاه مناسب استفاده کنید!!!

آنچه ما در کسب و کار وندینگ در ایران و برخی مشتریانی که با دستگاه ها آشنایی چندانی ندارند میبینیم، آن است که به دنبال دستگاه بسیار ارزان هستند و به همین دلیل بعضا دستگاه های کارکرده را ترجیح میدهند. توجه داشته باشید که یک دستگاه که عملکرد مناسبی نداشته باشد یا دائما مشکل داشته باشد از چند جهت باعث عدم موفقیت کسب و کار شما میشود:

اول اینکه در شروع کار شما با مسائل زیادی روبرو خواهید بود، خرابی دائم دستگاه شما را از همه چیز باز میدارد و خسته میکند.

دوم آنکه مشتریان به دستگاه شما اطمینان نخواهند کرد و فروش شما به شدت پایین خواهد آمد.

سوم اینکه ممکن است سازمانی که شما محل دستگاه را از آن اجاره کرده اید از شما بخواهد که قرارداد ار فسخ کنید. این یعنی شما نه تنها در کار جدیدتان شکست خورده اید، بلکه یک دستگاه ناکارآمد دارید که به سختی خواهید توانست به کس دیگری بفروشید. پیش از خرید از کیفیت دستگاه اطمینان یابید.

اگر قصد خرید دستگاه کارکرده را دارید، پیشنهاد ما این است دستگاهی خریداری کنید که در حال کار باشد؛ یعنی شما میتوانید عملکرد دستگاه را به طور کامل چک کنید. این مورد به خصوص در مورد دستگاه های وندینگ نوشیدنی های گرم بسیار اهمیت دارد. پیش از خرید از عملکرد کامل دستگاه و همچنین کیفیت نوشیدنی ها (در دستگاه نوشیدنی های گرم) مطمئن شوید. مورد دیگر اینکه دستگاه را از افراد و یا شرکت های موثق و با سابقه خریداری کنید. اینگونه ریسک خرید بسیار پایین تر است. همچنین از توجه کنید که سیستم جاری پولی کشور بر پایه کارت های بانکی است پس حتما باید قابلیت کار با دسنگاه های پایانه فروش (پوز POS) را داشته باشد.

به طور کلی ما به مشتریانی که به تازگی میخواهند وارد کسب و کار وندینگ (دستگاه های فروش خودکار کالا ) شوند پیشنهاد میکنیم دستگاه اول خود را از میان دستگاه های نو و دارای گارانتی انتخاب کنند یا اینکه از دستگاه های کارکرده در حد نو استفاده کنند. پس از کسب تجربه و شناخت بهتر دستگاه میتوانید از دستگاه های کارکرده نیز استفاده کنید.

جمع بندی

خرید دستگاه نو در شروع کسب و کار وندینگ اولویت دارد ولی در صورتی که بودجه شما محدود است از دستگاه های کارکرده ای استفاده کنید که از کارایی آن اطمینان داشته باشید. سعی کنید دستگاه های خود را از یک برند یا نهایتاً دو برند تهیه کنید تا موارد مربوط به نگهداری و تعمیرات نیز برای شما راحت تر باشد.

این مطلب توسط بخش تولید محتوای شرکت “آرکا سدید صنعت ایرانیان” تهیه شده است.

هر گونه کپی و برداشت از این متن تنها با رضایت کتبی شرکت آرکا سدید و ذکر منبع و درج لینک مطلب از سایت آرکا-سدید ممکن است.

وبلاگ مرتبط

ارسال دیدگاهآدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.